tästä päivästä kerron jotain:) sain yhdelle blogiystävälle kasvot, sain kivaa postia.. siinäpä ne tärkeimmät.

taavalle kiitos postista ja nyt siihen hupaisaan juttuun:)) sovimme helin kanssa tässä taannoin, että kun on tulossa tänne pohjoiseen päin, niin koitetaan tavata. no tänään heli sitten saapui kaupunkiin päiväseltään käymään, ja sovittiin tapaavamme kaupassa jossa olen töissä.. pistin puhelimen taskuun, jotta näkisin milloin heli laittaa viestiä. mutta jouduinkin kassalle, jossa ei paljoa puhelinta vilkuilla.. kassalle tulee nainen, joka katsoo mua ja mulla on tunne, että tää etsii mua:)) kysyi multa, että "olenko anu"? ja helihän se oli.. mikä sattuma siis, ihminen joka ei ollenkaan tiedä minkänäköinen olen, niin valitsee seitsemästä kassasta juuri sen missä mä istun:) no muutamat sanat vaihdettiin siinä älyttömässä kiireessä, harmi että jäi lyhkäseksi meidän juttutuokio:/

ja osallistukaa nyt hyvät ihmiset ARVONTAAN! (alemmassa postauksessa..)